Cum comand?

Coș de cumpărături

Training Incorporated a creat pentru dvs. un sistem de comandă simplu, rapid și eficient. Înregistrarea nu este necesară pentru a plasa o comandă. De asemenea, nu este necesară o comandă minimă.

Pasul 1:

Alegeți serviciul / produsul dorit din magazinul online și adăugați-l în coș. Serviciul / produsul va fi plasat automat în coșul de cumpărături. Puteți alege să vizualizați coșul de cumpărături sau puteți continua cumpărăturile pe site. Dacă ați ales să vizualizați coșul de cumpărături, se va deschide pagina coșului de cumpărături, unde puteți vedea lista serviciilor / produselor și unde veți putea actualiza cantitatea dorită sau șterge unul sau mai multe servicii / produse din coș.

Pasul 2:

Următorul pas este reprezentat de informațiile dumneavoastră. Dați clic pe butonul „continuă cu finalizarea comenzii” și completați detaliile de facturare. Metoda de plată este selectată automat ca online cu cardul de credit prin furnizorii noștri de plăți online de la www.euplatesc.ro. După completarea tuturor informațiilor solicitate, trebuie să bifați căsuța conform căreia sunteți de acord cu termenii și condițiile site-ului web și să faceți clic pe butonul „plasați comanda”. Ulterior, veți fi redirecționat către site-ul de plată securizată de la www.euplatesc.ro unde va trebui să finalizați comanda plătind. În cele din urmă, veți primi 3 e-mailuri de la noi: un e-mail de confirmare (care conține toate detaliile comenzii dvs.) că am primit comanda dvs., un e-mail care vă spune că am finalizat comanda dvs. și un e-mail cu factura.

Costuri și metode de livrare:

Serviciile oferite în pagina magazinului online nu necesită livrare. Cu toate acestea, dacă vom adăuga produse fizice la magazinul online, vom oferi livrare prin unul dintre următorii curieri: Fan Curier, DPD, DHL, Urgent Cargus, Poșta Română. Costurile de expediere nu sunt incluse în prețul afișat în magazinul online ci vor fi adăugate în timpul plății.

Metode de plată:

Pentru serviciile și produsele prezentate pe pagina magazinului acceptăm doar plata online prin card de credit. Aceasta este o metodă de plată securizată oferită de procesatorul de plăți online www.euplatesc.ro. După redirecționarea pe acest site securizat, trebuie să completați un formular cu informațiile despre cardul dvs. pe pagina securizată a procesatorului de plăți.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

“3-D Secure” asigură în primul rând, că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăti, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Anularea unei comenzi:

Puteți solicita anularea unei comenzi printr-un răspuns la mailul prin care se confirmă primirea comenzii în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii.

Reclamații:

Pentru informații și asistență, puteți utiliza formularul de contact sau ne puteți scrie la următoarea adresă de e-mail hello@tinc.ro. Veți primi un răspuns în 1-2 zile lucrătoare. De asemenea, ne puteți contacta telefonic la +4 0757 893 424 de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00. Pentru a spori eficiența răspunsului nostru, vă rugăm să scrieți pe e-mail toate informațiile relevante despre comanda dvs.: numărul comenzii, descrierea serviciului / produsului, numărul facturii și data etc.

Contact:

Numele companiei: Training Incorporated S.R.L.

Adresă: str. Grâului nr. 27, Sibiu, România

E-Mail: hello@tinc.ro

Tel.: +4 0757 893 424

CUI: 40860870

R.C.: J32/815/27.03.2019